Wat hoef jij niet te doen?

Zaken die wij verzorgen.

Administratie

KRS regelt de administratie voor franchisenemers. Jij wordt op verschillende vlakken bijgestaan. Denk daarbij aan de boekhouding, salarisadministratie en het verwerken van financiële resultaten. Op die manier kan jij je als winkelier volledig focussen op het werk in de winkel.

Filiaalbegeleiding.

Gedurende de gehele franchiseperiode staat KRS je bij op het gebied van filiaalondersteuning. We bezoeken regelmatig onze ondernemers om ze te helpen bij het verbeteren van de bedrijfsvoering. Naast de (wekelijkse) winkelbezoeken, bespreken we de resultaten periodiek en organiseren we franchisebijeenkomsten.

(Online) marketing en promotie.

We verzorgen de (online) marketing voor onze franchisenemers. KRS adviseert, verzorgt promotiematerialen en zet reclamecampagnes op. Er zowel lokaal als landelijk reclame gemaakt met online, outdoor en printmedia campagnes.

E-commerce, klantenservice en ICT.

Wij verzorgen E-commerce en ICT voor onze franchisenemers. Wij zorgen dat jouw klanten via een webshop kunnen bestellen en bieden een zakelijke webshop waarop jij je goederen bestelt. Wij verzorgen ook de aanschaf hard- en software en ondersteunen je bij het gebruik.

Wij zorgen voor de klantenservice die algemene vragen beantwoord en - waar nodig - doorverwijst naar jouw winkel.

Inkoop en belevering.

KFS, een onderneming binnen KRS, regelt de inkoop van alle goederen. Doordat er voor alle Kippie-winkels wordt ingekocht, kun je meeliften op de inkoopvoordelen.

Je wordt als franchisenemer ook niet afgeleid door alle verschillende leveranciers en vertegenwoordigers. Twee maal per week beleveren onze eigen chauffeurs je. Jouw bestelling plaats je zelf via ons bestelportaal.
Boegbeeld van de zaak.

Wat doe jij wel?

Filiaalmanagement

Jij runt je eigen winkel. Je verzamelt een team enthousiaste medewerkers. De kennis die jij hebt over hygiëne, klantgerichtheid en verkoop draag je over.

Productbereiding.

Iedere dag bereid je in jouw winkel de lekkerste producten. Zo maak je het je klant makkelijk; die hoeft het alleen nog op te warmen. Jij kruidt en grillt de kipproducten en zorgt dat de toonbank er altijd spic en span uitziet.

Wil je nog meer weten?

Jouw voorgangers.

Verhalen van anderen.

"KRS blijft me ook na de opening begeleiden, dat geeft vertrouwen. De positieve reacties van klanten maken het extra mooi."

Ronald Langstraat
Franchisenemer Kippie Den Haag- Savornin Lohmanplein
Lees het verhaal van Ronald
Lisa en Joris
"Onze winkel heeft de potentie om de beste Kippie van het land te worden. We geniet volop.
Leendert
"Ik heb er veel aan om andere ondernemers te spreken. Op die manier peil je een beetje hoe het bij hen gaat en wissel je ideeën uit."