Van huis-aan-huis naar een succesvolle formule.

In 1945 begon grootvader Krijgsman met de huis-aan-huisverkoop van boter. Daarna volgden kip, kaas en eieren. Een eerste winkel in Delft volgde, later kwamen Maassluis en Den Haag erbij. In 1993 besloten we in te spelen op de toenemende vraag naar kant-en-klare producten. Zo ontstond de Kippie-formule — een bescheiden test die inmiddels is uitgegroeid tot volwassen winkel bedrijf.
Lees meer over onze historie
Kenmerkend voor ons

onze organisatie staat voor:

Vertrouwen.

Ons succes is gebaseerd op de overtuiging dat afspraak, afspraak is. Als wij iets beloven, dan doen we dat ook. "Zeg wat je doet en doe wat je zegt."

Transparantie.

We zijn trots op wie we zijn en wat we doen. Daarom laten we zien wat we doen én leggen we uit waarom we het doen.

Samen.

Door open te overleggen, bereik je meer. We zeggen wat we denken en gaan ervan uit dat jij dat ook doet.

Onze winkels staan voor:

Kwaliteit.

Wij bereiden onze producten met zorg en passie, met kwaliteit als uitgangspunt.

Variatie.

Keuze is belangrijk. Dankzij kruiden, marinades en verschillende bereidingswijzen bieden we een breed en gevarieerd aanbod.

Gemak.

Wij (ont)zorgen bereidingsmomenten van de maaltijd en leveren daarmee niet alleen een goed product maar ook tijd.
#EenSuccesformuleEenFamilie

Wij bieden kwaliteit, variatie en plaatsen het gemak van klanten voorop.

Meer over onze succesformule